text goyang

chocolate cake : pengubat duka ak ?? :)

chocolate cake ?? memg my favourite..forever and always !! hahaha.. :D
klu dpt chocolate cake ke..choco cookies ke..chocolate bars ke..memg senyum ke telinga la jwb nye..I LOVE CHOCO SO MUCH !!! ngeeee~
nk buat chocolate cake?? hehehe..here is the recipe....
bahan2 :
- 450g butter
- 600g gula
- 125g choco powder
- 400g tepung
- 1 sudu sodium bikarbonate
- 1 sudu serbuk penaik
- 9 biji telur
- 320ml air suam

cara2 nk buat  : 
- mcm biasa la..panas kan oven
- pukul butter ngan gula smpai kembang or 45min.
- msukkan telur. pukul smpai sebati.
- msukkan tepung, serbuk penaik, sodium bikarbonate and serbuk koko (ayak dlu tepung). kacau smpai sebati.
- bakar dlm oven 45min (180 - 200 degree Celcius).
- nk hias tu pndai2 la tmbah chocolate rice ke..manik2 ke..renda2 ke..hahaha..

:: gud luck !! mkn jgn lpe sy yg menyibuk ny okayyy ??? :: :D

today's quote : don't judge me until you know me, don't underestimate me until you've challenge me, don't talk about me until you've talked to me and don't mess up with me because you'll regret it !! :)

No comments:

Post a Comment