text goyang

demam exam !!!!

hai. hai. hurmm, today aku nak celoteh pasal exam pulak. okay tak?? huhuhu. kalau cakap pasal exam je selalu kita kaitkan dengan stress. betul tak?? maybe betul sebab aku pun STRESS !! blood pressure pun naik gak kot. sobsobsob :'(
one more thing, aku kalau stress, memang dahsyat. asyik mengunyah je. biskut la, keropok la, kuaci la. what the fish!! musim exam musim aku menambah lemak2 tersayang aku. uishh, berdisko la lemak aku. beranak pinak dalam badan aku. ohhhhh, tidak !! :O
okay, by the way, 5 papers more to go. banyak lagi tu. uishhh. agak2 boleh dapat A banyak tak??huhuhu. aku nak naikkan pointer aku semester nie la. mak ngan abah mesti seronok kalau aku berjaya kan? NURFATIN AINA BINTI NOR RAHIM, you can do it !! just concentrate on your study. will you? hahaha. okay, aku memang nak fokus tapi banyak sangat dugaan. hehehe. dengan makhluk2 asing yang asyik nak menyusahkan hidup aku. arghhhh!! 
okay, now roomate aku dah mula melalut. hahahaha. sorang kata dia comel, sorang lagi kata dia cantik. okay la, masing2 cantik. masing2 comel. hahaha. puas? kihkihkih :D

najmin comel...syiera cantik??hahahaha :D 

 ayam ohh ayam !!

 amalia and afie..my lovely roomates :)

 breakfast together before shooping !!! hahahaha

ayam lagi ???!!
okay dah2 la aku mengarut. hahaha. quote's for today : dear tummy, sorry for all the butterflies. dear pillow, sorry for the tears. dear heart, sorry for the damage. and dear brain, you were right !! :)

No comments:

Post a Comment