text goyang

wake up sleepy head !!!!

yuhuuuuu !!!! alamak !! dah bersawang la blog aku nie. labah-labah pun dah buat koloni dia kat sini. ohhh no !! bape lame ntah aku tak update blog aku nie eak??hmm, i'm busy la. banyak gile keja kena buat. by the way, next week aku dah nak final. but, aku asyik menganga je. tak sedar langsung. you know what? semalam ak boleh plak tengok movie bagai. here the list of movies yang aku tengok semalam :
1) Taken
2) Taken 2
3) John Tucker must die
4) Despicable me
5) Abraham Lincoln vampire hunter
look !!! betapa banyak nye masa yang aku habis kan untuk movies yang aku dah tengok? INSANE, right? arghhh !! stress !! 
okay, now i need to wake up !! i'll start my revision this night. hohoho :D
can i?? just wait and see.
okay la. nak chaow dulu. tata sayang !! muaahhhh !!


love them so much !!! <3


No comments:

Post a Comment