text goyang

Embarrassed =.="

Assalamualaikum :)
Hai, Hai, Hai. Apa khabar semuanya? Sihat? Kalau sihat baguslah. :)
Hurmm, nak tau something tak? Aku MALU!! Yup, aku M.A.L.U!! Kalau boleh menyorok dalam kotak dah lama aku menyorok. Malu sepuluh keturunan tau. huhuhu. =.="
Aku tak tau nape la aku boleh jadi macam nie. ME LIKE YOU. What the hell?? Aku dah mula sawan buih. Help!!! -__-" 
Nonsense betul. Ntah pape je. Eh, apa yang aku mengarut nie? Sebenarnya aku tak tau nak merepek apa hari nie. Yang aku tau, AKU MALU! Tu je. huhuhu. Sakit hati kan baca entri aku kali nie. Maklumlah jiwa tak tenteram. Mulalah nak melalut tak tentu pasal. Sorry. :(
Okaylah, done for today. Good night, sleep tight and sweet dream.
Yang melalut tak tentu pasal,
Nurfatin Aina binti Nor Rahim -___-" 


No comments:

Post a Comment