text goyang

Doctor, where are you?

Assalamualaikum guys. :D
How's life? Better or worse? hahaha. Lama tak update blog aku nie kan. Berhabuk dah. =.="
Okay, any question about anything? Eh, apa aku merepek nie? I'm sorry, masalah mental aku dah mula dah. Biasalah, emosi terganggu + fikiran bercelaru mulalah nak jadi INSANE!! Btw, forget about that insane thing. Back to the topic. Why am i need a doctor? Hah, nak tau kenapa? Sebab aku demam. Demam apa? Demam nak final exam !! huhuhu. Ish, hari rabu aku dah nak start final exam. Am i ready? hurmm, let me think first. 
Aku dah ready ke ? Entah lah. Aku sendiri tak boleh nak jawab soalan yang senang tu. Yang aku tau, aku nak buat yang terbaik. All out. hahahaha. Berapi je kan? :D
One more thing, the reason i need a doctor is because my heart was shattered. Ada tak doktor yang boleh ubat penyakit misteri aku nie? Yang aku tau, aku kena sihat sebelum nak exam nie. By hook or by crook. 
Okay, we move to another topic. Know what? Aku minat giler anime. Apa orang panggil, kipas-susah-mati? Hah, macam tu lah kot. Lately, aku tengok cite hunter x hunter. Uishh, superb. Tu belum lagi bleach or what-so-ever. Memang aku tak gerak mana mana. Statik kat situ. hahaha. Weird? So what? Aku tak kacau hidup sapa sapa (melainkan roomate aku yang boring tengok aku mengadap anime lah kan). hahaha. :D
Nah, aku nak kongsi sikit gambar gambar yang aku suka. Tak suka? It's all up to you. Aku suka. Kisah pulak aku? hehehe. Sorry terkasar pulak bahasa. :) Sorry ea. Now, do enjoy !!










Okaylah, sampai sini dulu kot. Nak sambung study lah pulak. Take care. Love you :)
Yang penat melalut,
Nurfatin Aina binti Nor Rahim :D

No comments:

Post a Comment