text goyang

Wake me up when september ends =.="

Assalamualaikum. Yuhuuuu!! Apa khabar wahai sayang sayangku? hehehe 
Hari nie aku ingat nak merepek sikit lah. huhuhu. Nak tau something tak? He gave me his number!! Am I kidding? Absolutely not!! hahaha. Berbunga-bunga hati nie. kuang3. :P
But I miss him. huhuhu. Nampak tak kegedikkan aku kat situ. ish3. Apa nak jadi lah dengan anak encik Nor Rahim nie. Okay, okay. Done with that lovey dovey story. Malas pulak aku nak cite pasal "him". Aku nak cite pasal presentation entrepreneurship aku lah. Hah! Nak tau tak, kite orang kena reka product yang baru. Tapi tak la baru sangat. Cuma di upgrade kan lah. Sweet Revenge Collections is our company's name. Gempak tak?? hahaha. Poyo right? So what? Kisah pulak aku. hehehehe. Company kite orang buat aksesori. Aksesori untuk siapa? Of courese lah untuk perempuan. hehehe. Our major product pulak? Hah, safety handbags. kihkihkih. Berimaginasi tinggikan kite orang. Aku jadi operational manager untuk company kite orang. Konon konon je. Tapi kalau betul pun apa salahnye ye dak? hahahaha. 
Okay, tutup pasal presentation. Now, move on to september. Hurgh!! Rasa menyampah lah pulak. Banyak betul test bulan nie. Dengan physics lah, entrepreneurship lah, chemistry lah. Huh!! Tak menang tangan aku dibuatnya. Apa apa pun wish me luck!! Pray for me too. huhuhu. Rasa macam nak tidur satu bulan je bila pikir pasal tests yang berlambak lambak. Dah lah angin malas aku mula bertiup nie. Spoil betul. hurmm. 
Okay lah. Tak tau nak mengarut apa dah. Lain kali kalau aku ada masa aku update lagi. Sebelum tu, nie gambar gambar lepas presentation kite orang hari tu. Enjoy!! :)






With so much love and care, 
Nurfatin Aina binti Nor Rahim :)

No comments:

Post a Comment