text goyang

On my way to go INSANE!!!!

Assalamualaikum. Hai hai hai. :D
Hah! Duduk buat apa tu? Tengah korek hidung ye? Hihihihi. Gurau, gurau. Senyum sikit. Sikit je. A'ah senyum macam tu. Kan comel tu. :D Senyumkan sedekah. (^_^)
Okay, hari aku nak merepek apa? Tertanya-tanya tak? hehehe. Sebenarnya, pagi tadi aku baru habis jawab kertas exam kimia. Guess what?! Wa nak naik gila beb!! Wa tak tau wa jawab apa. Wa siap hentam, goreng, rebus soalan-soalan tu. Ehhhh? Apasal aku guna "wa"? Aku dah mula perasan gangster lah tu. Abaikan. Hah!! Cakap pasal exam tadi, bila aku dengan member-member keluar dari bilik exam tu semua muka pasrah je. hahaha. Tu baru satu paper. Ada lagi dua. Habis tiga-tiga kertas aku boleh hilang akal kalau macam nie gayanya. So, kalau aku nak tempah bilik dekat hospital sakit mental boleh tak agak-agaknya? hahaha. 
Okay, beralih pulak ke topik yg seterusnya. Apa topik aku? Hah!! Nie nak bagitau nie. Semalam, dalam pukul 11 malam ada suspicious login detected kat google account aku. IP address dari Belgium okay! Belgium!! Siapa pulak lah nak login google account aku yg dah bersawang tu? Pelik bin ajaib betul. Apa yg dia boleh buat dengan login google account aku tu? Dapat duit kah? Or hanya satisfactory je? Hurmm, I'm wondering.....................Oppssss!! Terlebih berangan pulak. hahaha. :D
Okaylah, sampai sini dulu kot. Nanti ada masa terluang aku coret-coret lagi. Adios!! (^_^)Y

Budak tak cukup seringgit, 
Nurfatin Aina binti Nor Rahim :)

No comments:

Post a Comment