text goyang

No caption~

Assalamualaikum and Hai!!
Apa khabar? Sihat? How's life? Good? Lama sangat rasanya tak update blog nie. Dah berkulat dah. hahaha. :D
Sebenarnya aku takde idea nak buat entri apa. Dah ada dua draf tapi aku tak tau nak sambung apa kat entri-entri tu. Aku ada kat rumah nie. Study week. So, seminggu duk melepak kat rumah besarkan badan. hahaha. Taadi pagi aku ngan mak dah buat kek pisang and apam gula hangus. Rupanya senang giler nak buat apam gula hangus tu. Sebelum nie aku tau makan je. hahaha. :D
Okay, esok aku ngan mak nak buat chocolate cake with cream cheese frosting. Hari ahad aku nak buat cheese cake pulak. Nak bawa balik Arau sikit. Hah, tengok tu macam mana aku tak gemuk kalau duduk rumah asyik buat segala macam makanan yg banyak kalori. Tang cheese cake tu jangan cakap lah. Aku dah lah hantu cheese cake. Sekali melantak tak hingat!! Cewaaaaaaahhhhh!!! hahaha. :D
Hurm, tau tak sebenarnya aku tengah kusut nie. Aku ter'obses' (ada ke perkataan tu?) dengan someone, maybe. Aku tak tau nak buat macam mana nak lupakan dia. Perlu ke aku hentak kepala aku dengan batu? My buddy suruh aku duduk depan lori pastu biar kena langgar. Mana lah tau boleh hilang ingatan katanya. Idea tak bernas langsung. Ada ke patut nak suruh aku pertaruhkan nyawa ku nie? Cewaaaaaahhhhhhh!! Ayat tak hingat!! hahahaha. :3
Back to the topic, macam mana aku nak lupakan someone tu bila dia dah lama bertahta + mendiami + menakluki hati aku nie? Amboi kau jah!! Ayat tak boleh nak poyo lagi ke? (-_-)"
So, anyone yg agak-agak ada cadangan yang bernas lagi munasabah dan munasarawak, silalah kemukakan idea dan pandangan anda ke talian 0123456789. hahaha :D
Aku rasa baik aku stop sampai sini dulu kot. Sebelum aku merapu benda-benda yg tak sepatutnya dan mungkin jugak boleh membahayakan nyawa korang. kihkihkih. (^_^)Y Aku minta maaf kalau aku tersinggung hati mana-mana pihak. I'm truly sorry. Okay, adios!! Selamat jalan Romeo!! (^_^)









P/s : Nie gambar-gambar masa dinner 5/3/2014. Precious memories. Love it so much!!! <3

Yang kuat merapu,
Nurfatin Aina binti Nor Rahim (^_^)Y 

No comments:

Post a Comment