text goyang

Kecelaruan !! (T_T)

Assalamualaikum everyone!!
Lame nye aku tak update blog aku nie kan? Rindu pulak rasa nye. hehehe. Gedik lah pulak. hurmm. Know what, aku kan asyik pikir pasal ****** je. Entah ape-ape je. Aku pun tak tau kenapa. Sebelum nie aku tak pernah rasa rindu macam nie tau tak. Aku dah gile ke? Ohhh no!!! I'm not crazy. :'(
Dalam kepala otak aku nie asyik ******, ******, ****** je. Takde nama lain. Naik giler aku dibuatnya. Aku ada cakap kat mak aku pasal nie. Tapi mak aku kata jangan pikir sangat. Ingat nak belajar je. hurmmm, mak, macam mane nie? Atin memang asyik pikir pasal benda yang sama je. Tak boleh nak buang dah. Mak ada method lain tak?? Should I jump off the cliff?? (main-main je..jangan risau..aku tak gile lagi). Okay, enough with ******. 
Now, let's talk about my life in semester 5. huh!! Exhausted!! Banyak giler benda kena buat. Dengan project paper biology, entrepreneurship assignment, logbook chemistry, lab report tiga serangkai, and so on. Giler kan?! hurmm, nasib baik lah aku nie jenis kuat semangat (konon-konon je). Kalau tak memang dah kojol dah. huhuhu :(
Eh, nie aku nak share sikit gambar-gambar aku ngan member-member pergi dinner kat Putra Palace Hotel. hehehe. Jangan jelous tau. ;) Enjoyyyyyyyyyyyy!!!!!























Hah!! Amacam?? hehehe. Jelous tak? :)
Okay lah, sampai sini dulu kot. Tata. Assalamualaikum :)
With so much love and care,
Nurfatin Aina binti Nor Rahim <3

No comments:

Post a Comment