text goyang

Awak, saya terjatuh hati kat awak lah.

Hello!! Hello!! Okay, today's topic is about AWAK!! Politics are not allow here!! Take note that please. Enough about that politics things. Sebenarnye, aku dah terjatuh hati kat someone. Nonsense kan aku. Boleh pulak aku merapu kat sini.
Awak, sebenarnye saya memang terjatuh hati kat awak. Saya terjatuh hati sebab awak. Awak lah penyebab saya terjatuh hati (mantera ape yang aku sebut nie???arghh!! abaikan). Saya terjatuh hati bukan sebab awak pandai masak, handsome, bergaya (walaupun benda2 tu sikit sebanyak mempengaruhi) tapi sebab peribadi awak. Amboi, ayat aku. Gempak doh!! huh!! Penat pikir ayat nak sebut pasal awak. Awak sangat menjaga pergaulan (tak tau lah kalau dengan saya je awak jaga pergaulan). Saya suka sangat semua pasal awak. Saya tau, saya nie bukan lah orang yang sesuai untuk awak (fuhh, ayat!! gempak tak hingat). Saya takde lah kelebihan2 yang luar biasa sebab saya nie bukannye superwoman. Saya jugak bukan black widow ke, catwoman ke, ninjawoman ke. Saya hanya insan biasa yang banyak kekurangan. 
Okay, enough with this nonsense talk. huhuhuhu. Tapi saya nak awak tau, saya terjatuh hati kat awak. Sorry ye. Saya tak tau nak halang macam mane perasaan saya kat awak. Saya pun tak sedar macam mane saya boleh terjatuh hati kat awak. Sorry sangat2. hurmmm.
Okay lah. Aku nak tido lah. Penat sangat hari nie. Aku sayang semua. Night :)
With so much love, Nurfatin Aina binti Nor Rahim <3

No comments:

Post a Comment