text goyang

Rindu??Yup, saya rindu.

A person that truly loves you will never let you go no matter how hard the situation is. Ape benda yang aku merepek sebenarnye nie??Hurmm, abaikan je lah. Sebenarnye, I can't stop thinking about "Awak". Aku pun tak tau nape. Pelikkan?? hurmm, nape aku mesti ada perasaan macam nie?? Kadang-kadang aku rimas, kadang-kadang aku suka, kadang-kadang pulak aku rasa terseksa. Nape mesti macam tu?? Aku tak paham lah. hahaha. Aku rindu "Awak". Boleh ke macam tu?? Ada tak salah kat mane-mane kalau aku rindu kat "Awak"?? Aku nie yang melebih-lebih ke ape?? Tak malu betul!! Shame on me!!! huh!! 
Okay, enough with that lovey dovey thing. Ape yang penting sekarang I need to live my life. Betul tak?? hurmm. Okay lah, aku nak sambung main game. Ketagih lah pulak. Sapelah yang bertanggungjawab atas ketagihan aku nie. huhuhu. 

Tengoklah aku zaman sekolah dulu. huhu. Rindu sekolah, rindu "Awak".

I'm done for tonight. Tata. 
With so much love in the air,
Nurfatin Aina binti Nor Rahim :)

No comments:

Post a Comment