text goyang

Frustrated?? Yes, definitely!!

Hai!! Hai!! Hai!! Ape khabar sume? sihat-sihat je ke?? Kalau tak sihat pegi jumpe doctor ye. Aku tak jadi doctor lagi. So, tak boleh lah nak rawat korang. (Ape yang aku merepek nie?). Ignore that. hurmm, kalau kite nak cakap pasal frust, macam-macam bende yang boleh buat kite frust kan? For example, kalau kita buat kek, pastu tak jadi pulak. Mesti frust kan? Tak pun kite tengah buat exam pastu tak ingat ape yang kite dah study, mesti lagi betambah-tambah frust. Betul tak? Aku nie pulak tergolong dalam kategori orang yang frust jugak kot (tak dinafikan lagi). huhuhu :(
Aku frust sebab.........................................................................guess what?? hurmm, result exam aku tak macam yang aku harap kan. Frust kan? Kesian mak aku, die mesti sedih sebab aku tak capai target aku (sobsobsob) :'(




Tapi nak buat macam mane kan. Tu lah yang orang cakap, kalau kita tak pernah gagal, kite tak tau mane salah kite. Betul tak ape yang aku pikir nie? Sama tak macam ape yang korang pikir? One thing yang aku tak suka pasal aku, aku nie cepat sangat nak melatah kalau ada salah atau kekurangan yang aku buat. Aku mesti rasa macam aku nie hampeh, tak guna, bengong, macam-macam lah (macam mana lah aku nak jadi psychologist kalau aku sendiri pun senget). hurmm, entah lah. Buat masa nie maybe I need some strength to live my life. Ignore the world and be happy, but not forget Allah. I should be happy and cheerful like these right?? --------------------------------->




Okay, i think that's all. Thank you.
With so much love, 
Nurfatin Aina binti Nor Rahim :)


No comments:

Post a Comment