text goyang

Crazy About You

Assalamualaikum. Apa khabar? How's life? Lama tak jenguk blog nie. Rindu lah pulak. hehehe.
My topic today is I'm Crazy About You. Nonsense kan? Tapi nak buat macam mana. Aku memang dah gilakan ******. Siapa dia? Nak tau? Ermm, lain kali kot. Belum sampai masanya lagi. 
You know what? Aku gilakan dia sampai aku dengar satu lagu nie and guess what. I'm cried. Yup, I CRIED!! Setiap kali aku dengar lagu tu aku mesti meraung punyalah (over pulak). Nak buat macam mana aku yang duk tepuk sebelah tangan. Tu lah syok sangat tepuk sebelah tangan sampai merana diri sendiri. B**** kan? hahahaha. By the way, lirik lagu tu memang sedih. Nah, kat bawah nie lirik lagu tu. 

Are you listening to my heart
Are you seeing my tears
In this world only one
It has to be you for me
Why keep running away from me
Why keep getting distant from me
Stay by me, hold my hand
If you love me

Make me go crazy, you
Make me cry, you
So close seems like I can hold you, but when I do gets away like wind

Doing alone is love
Tears are the only thing left is love
Beggar-like, fool-like love

Can I hug you once
Can I say last goodbye

Don’t forget loving and happy memories

Make me go crazy, you
Make me cry, you
So close seems like I can hold you, but when I do gets away like wind

Doing alone is love
Tears are the only thing left is love
Beggar-like, fool-like love

Someday when we meet again
Don’t separate then

What my heart says I Love You
What my tears say I Love You
Like the words that keeps on spilling no matter how much I try to put them back in

Doing alone is love
Tears are the only thing left is love
Beggar-like, fool-like love

Hyorin (효린) - 미치게 만들어.

p/s : sebenarnya lagu nie lagu Korea. Gara gara tengok cerita Master's Sun, aku stuck dengan lagu nie. Sedih right? :'(

Dear Mr. ******, saya Nurfatin Aina binti Nor Rahim akan cuba untuk melupakan anda (walaupun impossible untuk lupakan awak). Harap maklum. I guess I'm a fool. 

Yang tengah selsema + batuk,
Nurfatin Aina binti Nor Rahim >_<" 





No comments:

Post a Comment