text goyang

Ouchhhhh!! =.="

Hai hai hai. Apa story hari nie? Ada baik? huhuhu.
Guess what, aku takde kelas petang nie. Pagi tadi pun ada satu je kelas. Apa ke lagi nak buat. Nak berjimba pun tak tau macam mana. Dengan badan aku sakit sakit. Huh!! Penangan angkut bagasi bagasi dari airport semalam (over pulak. Berangan jap). 
Serius wei, tangan aku dah rasa macam tak mampu nak bergerak. Lebam sana, lebam sini. Huh!! Lengan aku rasa macam tegang je. Kaki jangan cakaplah. Semalam tengah sedap sedap tidur boleh pulak nak kejang. Apa ke lagi. Mengelajat lah aku atas katil tu. Dahsyat wa cakap sama lu. huhuhuhu. :(
Mana nak cari tukang urut kat sini eak? Nampak tak permainan dia kat situ. hahaha. :D
By the way, aku sebenarnya tak tau nak buat apa dah nie. Bosan tahap mammoth. Hah! Ambik kau. Tahap mammoth tu. Maknanya memang dah bosan tahap teruk sangat lah tu kan? 
Hah!! Tiba tiba dapat idea. Aku mengadap anime lah. hahaha. Okaylah, tata. :D

Yang tengah sakit sakit satu badan, 
Nurfatin Aina binti Nor Rahim  

No comments:

Post a Comment