text goyang

Weirdo and I'm Scared to Death -_-

Assalamualaikum. Hai hai hai. Lama tak jenguk blog yang tak berapa nak cantik nie. Hehe :) Rindu pulak rasanya. Topik hari nie? W. E. I. R. D. O. Okay, apa tu weirdo? Weirdo tu orang yg berkelakuan pelik. In English, weirdo is a person who behaves strangely (menggedik nak guna English jap). 
Nak dijadikan cerita, there's someone yg guna profile picture aku as profile picture dia. Dah la aku tak kenal. Suka suki je guna gambar aku. Siapa yg tak freaked out kan? Guess what? Dia siap letak caption, " Kite kmbar kan..kite brpish 40 thun yg lalu..hri ni kite jumpa kmbli.." . 
Banyaklah dia punya 40 tahun. Aku kenal pun tak, cakap kembar. Nonsense!! Guna gambar aku, pastu nanti kalau orang salah anggap macam mana? Nak tanggung? Tak paham lah aku dengan manusia jenis nie. Macam macam perangai. Pelik pelik. Naik rimas pun ada. Annoyed pun ada. Hurmm, pape pun that guy dah kena sound dengan aku. Lepas nie kalau dia buat lagi macam tu, aku rasa aku nak bomohkan je lah. Hahahaha *evil laugh*. Opppss, sorry dah mula merepek + merapu + meraban. Aku rasa sampai sini dulu kot. Lastly, aku nak share some pictures yg aku suka gila mati. Hahahaha (terover pulak). Pape pun enjoy........................






With so much love,
Nurfatin Aina binti Nor Rahim :)

No comments:

Post a Comment