text goyang

Menghitung hari

Assalamualaikum. Hai hai hai. How's life. Difficult? Good? Hehehe.
Hari nie aku nak story pasal menghitung hari. Hitung hari untuk apa? Kawin? Bertunang? Dapat anak? hahaha. Sebenarnya aku tgh menghitung hari nak balik Arau. Yup, ARAU. Nak buat apa balik Arau? Hurmm, that's the point. Aku balik Arau sebab cuti semester dah habis!!! Ohh no!!! faham perasaan aku macam manakan? AKU MALAS!! 
Kadang kadang aku terpikir, aku belajar nie nak buat apa? Sebab nak kerja bagus je ke? Sebab nak kejar gaji lumayan je ke? huhuhu. My head feels like wanna explode!! :(
Apa apa pun, masa tetap berlalu kan? So, aku kena go on je la. Aku kena reset kepala otak aku yg dah berkarat, berkulat, bercendawan nie. Kalau tak ada yg merana lah jawabnya nanti. Hurm, nak merepek apa lagi aku pun dah takde idea. Lain kali ada masa, panjang umur aku menaip lagi. kihkihkih. Jari jari dah mintak nak rehat. Okay, Tata. :D

I cant stop thinking about you
 
With so much love and care, 
Nurfatin Aina binti Nor Rahim :)

No comments:

Post a Comment