text goyang

Unbelievable

Assalamualaikum. Hai hai hai. How's life? :D
Okay, today I'm gonna share about the unbelievable situation that happened to me when I bought a pack of ice. Hahaha. Pasal ais pun aku nak share? Biarlah. hahaha. :D
Sebenarnya, brother yang jual ais tu cakap mata aku cantik. kahkahkah. (Riak pulak aku.) :D Dia kata mata aku cantik sebab pakai maskara. What?! Mascara?! I don't like to apply mascara la bro. Bila masa pulak lah aku pakai maskaranya? Kalau cakap cantik aku apply eyeliner takpe jugak, nie kata cantik aku apply maskara. Aku rasa bro tu tak tau kot beza mascara dengan eyeliner. So, nie aku nak share example images of mascara and eyeliner. 


Okay, nie contoh kalau pakai eyeliner.

Another example kalau apply eyeliner.

Nie pulak contoh eyeliner. Eyeliner ada dalam macam macam bentuk. Ada liquid, ada gel, ada yg pensil. So, terpulanglah nak apply yang mana kan.

Nie contoh gel eyeliner.

Yang nie kalau apply mascara. Mascara apply kat eyelashes bkn kat garisan mata tu.

This is example of mascara.

Another example of mascara.

Kalau apply mascara, eyelashes nampak macam panjang, lebat and so on. So, ada beza antara eyeliner dengan mascara.

P/s : Guys, nie beza antara mascara dengan eyeliner. Ada perbezaan antara apply eyeliner dengan mascara ye. Jangan tersilap pulak lepas nie. ;)
Okay, sampai sini dulu lah ye. Lain kali kalau ada benda aku nak share lagi aku update. Adios! :D

With so much love, 
Nurfatin Aina binti Nor Rahim -hugs-


No comments:

Post a Comment