text goyang

2.0.1.4. (^_^)Y

Assalamualaikum. Hai hai :)
Dah lama rasanya tak berblog. Setelah sekian lama baru aku ada kesempatan nak buat entri baru. Alhamdulillah kerana masih diberi kesempatan untuk menghirup oksigen dan masih diberi nikmat kesihatan. Hurmm, 2013 dah melabuhkan tirainya. Thousands of precious memories had been created in 2013. Bila fikir balik, macam macam memori yang dah tercipta. Memori yang aku tak akan lupa sampai bila bila dan sangat berharga. Tak mungkin dapat dibeli kat mana mana dan takkan mampu dibeli dengan apa apa jenis mata wang pun. Limited edition. hahaha :D
Memori yang menggembirakan, menyedihkan, memalukan dan semuanya terjadi dalam tahun yang sama. And that's normal. Memori memori tu yang mewarnai hidup aku. Tahun 2013 : aku dapat kenal dengan kawan kawan baru, my aunt got married, aku dapat plenty of gifts, aku dapat "heart attack" sebab someone bagitau yang dia sayang aku and yang paling awesome aku dengan roommate mencabar sesama sendiri untuk confess dekat crush masing masing. Sangat lah memalukan. *blushed*
Apa apa pun tahun 2013 banyak bagi pengalaman dan pengajaran untuk aku teruskan kehidupan aku. Semua yang berlaku sedikit sebanyak buat aku sedar yang setiap perkara  yang berlaku ada hikmahnya. 
So, tahun 2014 yang baru bermula nie harap dapat memberi aku nafas baru dan memori yang bermakna. Mungkin ada perkara yang lebih menarik bakal berlaku ada tahun 2014 nie. Who knows? hahaha :D
Okaylah, dah penat merepek. Lain kali kalau ada masa aku update lagi blog yang tak seberapa nie. 
Adios! :)

:: Here are some random photos. ::





















With so much love, 
Nurfatin Aina binti Nor Rahim :)

No comments:

Post a Comment