text goyang

Do you miss me??

Hello!! Hello!! Wei, rindu lah. Dua hari aku tak update ape2 pun. Sebenarnye aku malas nak beblogging dua tiga hari nie. Aku tak tau nape. Maybe takde mood kot. hurmm. 
By the way, aku sebenarnye termimpi ****** datang rumah aku semalam. hahaha. Dalam mimpi aku tu, ****** datang rumah aku sebab ada majlis ape ntah. Aku pun tak tau. Orang cakap kalau kita mimpikan seseorang tu tanda nye die rindu kite. Betul ke?? hahahaha. Mengarut pulak aku nie. Impossible lah die rindu aku. kahkahkah :D
Eh, kawan aku baru je call aku tadi. Wahh, seronok. Lame tak dengar khabar die. Die cakap kat aku yang die rasa cool dah. Bagus lah macam tu. Aku pun tumpang gembira jugak untuk die. Kawan aku happy, aku pun rasa happy jugak. Best kan perasaan tu. :)
Berbalik kepada cerita pasal ******. Aku sebenarnye dah lame sangat2 (lame giler) tak contact dengan ******. Aku tak tau lah dia sibuk ke, sakit ke, dah kawin ke. Tapi die contact aku pun tak. Die dah lupe aku ke?? Sedihhhhhhh!! huhuhuhu. Ape2 pun aku harap ****** bahagia, sihat, ceria selalu di samping insan2 tersayang. hurmm. 
Okay lah, sampai sini dulu kot. Aku tak tau nak share ape dah. Otak dah beku. Kena pergi servis dulu. hahahaha. Tata. Love you forever and ever. Muaaahhh muaahhhhhh. :*





With so much love and care,
Nurfatin Aina binti Nor Rahim (crazy geek girl) 

No comments:

Post a Comment