text goyang

Oppss, I did it again!!

Hey!! Hey!! Hey!! hahahaha. I did what?? Sabar, sabar. hehehe :) The story started like this,.....
"hurmm. ****** tak ingat fatin dah ye?? Penat tau fatin tunggu. Fatin nie tunggul ke?? ****** sibuk ke ape? kalau sibuk, tak boleh bagi tau fatin ke? Tak de lah fatin fikir macam2."
".................................................................."
"What the fish????!"
"......................................................"
And the story ends. Merepek kan aku nie? Melalut ape2 ntah. Korang mesti pening kan? hurmmm, sebenarnye, aku nie hah yang masalah. Tibe2 pulak pikir pasal ******. Aku tak sepatutnye pikir pasal ****** pun. Tapi ntah kenape name tu muncul balik dalam pale otak aku yang dah masuk air nie. Maybe sebab tadi aku terserempak dengan member2 dia kot. Nonsense kan semua nie? huh!! Benda nie yang aku maksud kan dengan "Oppss, I did it again." Aku memang dah berura-ura tak nak pikir pasal ****** dah. Tup tup, aku buat lagi. heeeeee~
Kadang2 aku bengang jugak dengan diri aku sendiri. Bende2 yang tak sepatutnye aku pikir, aku nak pikir jugak. Last2, aku yang serabut pale otak. Pastu mulalah nak migrain. huh!!!
Aku tak tau nak coretkan ape dah. Ape kate lain kali aku share gambar2 kasut, wedges, sandal dan sekutu dengan nye. Okay tak?? hehehe. Of course la okay kan?? Kalau macam tu aku stop dulu sampai sini. 
Aku sayang korang. Aku sayang "senget". Aku sayang "gile". Aku sayang "squidward".


No comments:

Post a Comment