text goyang

Ohh, dramas =.="

Hey!! Hey!! Hey!! :)
How's your day?? So far so good?? Too many dramas?? Sad?? Happy?? Enjoy?? Uhh, so many things just pop-up from my mind. Okay, there are too many dramas happened in one day!! How I felt?? Hurmm, let me think. I FELT TERRIBLE!!
Hurmm, banyak nye lah benda yang berlaku buat aku rase rimas. Ada ke patut sorang mamat nie mesej2 aku. Aku dah tak layan tu paham2 lah. Nie tak, boleh buat b**** je. Geram aku. Last2 aku cakap kat die aku dah bertunang. Pastu tunang aku tak suke kalau aku mesej2 laki lain. hahahaha
The truth is, aku mane bertunang lagi. This is so funny. hahaha. Dah aku cakap macam tu baru die paham. Lain kali kalau ada orang nak sibuk2, aku nak cakap aku dah ada lima anak lah. Hah, amik kau!! hahahaha. Baru tau aku nie sewel. kahkahakahkah :D
Tapi tak baik kan aku tipu die. Berdosa pulak rase nye. Well, nak buat macam mane kan, dah orang tak paham bahasa. Kite kena lah gune bahasa yang die paham. Betul tak?? heeeeeeeee~
On more thing, salah ke aku terpikat dengan someone. Fuhh, ayat tak boleh blah. hahaha. But seriously, saya amat terpikat dengan beliau. Beliau buat saya senyum sampai ke telinga. Buat saya menari macam orang gile. (apahal tetibe ayat aku skema sangat nie??). Okay, stop it!! Aku dah terpikat!! Cara die buat aku senang jadi diri aku yang gile2 (kadang2 sewel) dan sewaktu dengan nye. Die tak kisah pun aku jadi macam orang tak betul. Die tak kisah aku gemuk. Die tak kisah aku sewel, again. hahahahaha :D
Opppsss, terlebih puji lah pulak. hehehehe. Aku nie tak tau malu lah kan?? Suka2 hati je nak terpikat dengan hot guy macam die. (eh, hot guy ke die??musykil2)
Hurmm, okay lah. Sampai sini dulu lah. Jari2 aku dah beku nie. hahahaha. Maklumlah orang duduk kat kutub utara (berangan lagi). hahahaha. Tata. Muaahh muaahh. hehehehe
With so much love,
Nurfatin Aina binti Nor Rahim

No comments:

Post a Comment