text goyang

online + mengunyah + dengar radio :)

haluu!! haluu!! hahahaha. okay2. now aku tengah buat ape?? nak tau tak? of course lah aku tengah online. kahkahkah. :D kalau aku tengah online, aku mesti mengunyah. macam mane lah aku nak kurus kalau asyik mengunyah je. hurmm. pape pun janji aku happy. betul tak?? adoiii, kerepek nie keras macam batu lah pulak. berterabur gigi aku. huhuhu :(
tau tak hari nie aku rajin sangat2. aku kemas rumah, sidai baju, online, dengar radio, makan, makan dan makan. rajin kan aku??kahkahakah. tp untuk lunch aku beli je. nak masak??memang tak sempat. (padahal malas nak masak...kehkehkeh) 
okay lah, aku rase sampai sini dulu kot. aku nak MAKAN again and again. bahahahahaha :D
this are some latest photos of me. mak dengan adik aku kate aku dah GEMUKKKKK!!!! oh no!!!!!!!!!!

yup...tidak dinafikan..aku memang dah gemukkkk!!

afie and me..nak pergi makan steamboat..again, topik makan dibangkitkan di sini :D

love to eat...that's me :)





No comments:

Post a Comment